Bypost og Verdi Media - nettverksbygging i praksis

Gjennom B2B-nettverket har Bypost og Verdi Media skapt verdier for hverandre.

- Bypost er en ny aktør i Østfold. Vi tenkte på hvordan vi kunne bygge markedsandeler her og tok kontakt med Verdi Media som også er i B2B-nettverket til Sarpsborg 08. Verdi Media kom opp med en Facebook-annonse som ga oss flere gode leads, sier Felix Christensen 

Katrine Nylund, salgs- og partneransvarlig i Sarpsborg 08, er glad for å se partnerne i nettverket bruke hverandre. Her er nettverket på sitt beste

- Vi ønsker å bli enda bedre til å skape relasjoner og business i B2B-nettverket vårt. Dette er et godt eksempel på hvordan det kan løses. Vi ønsker å være ambassadører for nettverket vårt, sier Katrine Nylund.

- Vi ser at dette skaper mye både for Bypost, Verdi Media og ikke minst oss i Sarpsborg 08. Det er slik vi ønsker å jobbe, utdyper hun.

Også i Verdi Media er de strålende fornøyd med samarbeidet.

- Jeg synes det er veldig positivt at vi kan spille på lag. Man tenker kanskje ikke umiddelbart at Verdi Media og Bypost er noe som skal matches opp rent bransjemessig, men her har vi dratt god nytte av hverandre og utvidet porteføljen begge to. Det handler ikke om å gi tilbake for å gi tilbake, men bygge hverandre opp. Vi ser at et samarbeidet på tvers av nettverket fungerer godt, sier Thomas Moeskau.

Annonse fra Eliteserien: