Bli partner

Sarpsborg 08 har med årene blitt en meget attraktiv profileringsarena og møteplass for både små, mellomstore og større bedrifter. Interessen kommer både lokalt og regionalt.

Annonse:

Etter hvert har også nasjonale giganter fått opp øynene for en av Norges mest spennende fotballklubber.

Klubben har flere år på rad kunnet vise til et meget godt omdømme, sunn drift og god økonomisk kontroll. På toppen av dette har de sportslige resultatene også pekt i riktig retning med cupfinale i 2015 og 2017, 3. plass i eliteserien i 2017 og Europa League-kvalifisering i 2018.

Vi er stolte av det!

Flere og flere bedrifter ønsker å være en del av Sarpsborg 08-familien, og pr. i dag har over 150 små og store bedrifter blitt partnere.

I vårt partnernettverk skapes det forretninger, det knyttes relasjoner og man finner en felles arena for utvikling av sin merkevare og sitt produkt. Sarpsborg 08 ønsker å være den beste arenaen for alt dette.

Ønsker du å se nærmere på alle mulighetene for din bedrift, ved å være partner i Sarpsborg 08? Nøl ikke med å kontakte oss.

Kontakter - Marked:

Kommersiell leder: